Aller au contenu
Rechercher dans
  • Plus d’options…
Rechercher les résultats qui contiennent…
Rechercher les résultats dans…
Soafikov

resultats WRC virtuel 2010

Messages recommandés

Bravo beels sy zoS amlé voalohany sur chaque catégorie an! félicitation kou ela fablide am 3è place dia misaotra anareo ny malagasy nitondra avo ny sainantsika clapclapclap

Partager ce message


Lien à poster
Partager sur d’autres sites

Bravo zala !!milay b e!zao mba misy reconnaissance internationale isika malagasy e! lol!lol!

Partager ce message


Lien à poster
Partager sur d’autres sites
Félicitations ry zalahy a!! efa mitady hevitra handresena an'ialahisany ireo gonzo ireo izao

Partager ce message


Lien à poster
Partager sur d’autres sites

Merci à toi. 2 malgaches sur le podium c'est bien je trouve et puis 2 malgaches toujours 1ers dans les catégories PRO et AMA c'est génial aussi Smile

Partager ce message


Lien à poster
Partager sur d’autres sites

Bravo à Beels, Zos, Fablide et aussi à tous les autres gasy! Ahaona tsara moa lé hoe "en malgachie" ptdr
santasantamakafokacheerscheers

Partager ce message


Lien à poster
Partager sur d’autres sites

Tsy tokony mba asiana kely récap WRC v ao am Rallygasy. De mon côté otrn ho asiako résumé kely koa mba hanairana an Ra-Fanja fa tsy PES ihany akory ny jeux eto sady isika efa mba manana structure sy logistique tsara kokoa noho ny an rzalah Smile

Partager ce message


Lien à poster
Partager sur d’autres sites
Dzaomalaza a écrit:
Tsy tokony mba asiana kely récap WRC v ao am Rallygasy. De mon côté otrn ho asiako résumé kely koa mba hanairana an Ra-Fanja fa tsy PES ihany akory ny jeux eto sady isika efa mba manana structure sy logistique tsara kokoa noho ny an rzalah Smile

Mety tsara mihitsy zany hevitra izany mba hampahafantarana bebe kokoa ny monde du rallye virtuel eto @ tanàna fa tsy réel foana
Ny ao à) ASA-TANA3 kou tokony hanisy rubrique kely an'io ra mety rendeer

cheers

Partager ce message


Lien à poster
Partager sur d’autres sites
Dzaomalaza a écrit:
C'est pas tous les jours qu'on a un champion du monde


Marina aloha fa tsy isan'andro... fa isan-taona eee, Milay ry zalah fa cheersclapclapcheers

Partager ce message


Lien à poster
Partager sur d’autres sites
nirina58 a écrit:
Bravo à Beels, Zos, Fablide et aussi à tous les autres gasy! Ahaona tsara moa lé hoe "en malgachie" ptdr
santasantacheerscheers


Ben je sais pas c'est dans le cul de qui mais c'est profond! lol!lol!lol!

Partager ce message


Lien à poster
Partager sur d’autres sites

×
×
  • Créer...