Aller au contenu
Rechercher dans
  • Plus d’options…
Rechercher les résultats qui contiennent…
Rechercher les résultats dans…
checkp0int1

Rallye SICAM - ORANGE 8ème Tour de Tana (AsaTana3)

Messages recommandés

SystemeD a écrit:
est ce que Nirina58 pourrait nous expliquer les pannes "anormales" qui se sont produites?

+1

dadah a écrit:
king

king

ary romotra B mintsy joda zany fa tena asian'lery 14 sec B izao i mathieu nefa golf ann!!! affraid (ss taiza letsy zany ss12 zany??)

Golf ihany zany defa mety @ heritaona.

Ts mila mi-invest be loatr !!!

LaughingLaughing

rah tena marina io d tena cheerscheerscheers

satria rah tsy diso za d motera tanaty fiarako no anatin'iny golf iny, zany oe 2L16 stock, boite kosa aloh motorsport..
fa ny caisse tena groupe A. (ex-rila)

zahay aloh d tena nibitaka mintsy nahita hoe joda no hanray volant!!

2h lery nanao prise en main n'iny vam iny, niodikodina teo nijery ny pitsopitsony reetra, anatiny sy ivelany.... c un maniac

en tout cas, anaty spécial d otran tam' andron'i golf 6264 sy clio e, manitsaka bozaka efa limite anaty hantsana sy tanimbary , ny zoron'ny pont safoin'i lery kely daolo.....

l'As du volant is back.... saingy tapitra ny saison....

tena ca va be mintsy zany temps any lery zany , tena marina fa tena tsy de mila mi-invest be laotra zany ny rall's any , fa boite sy autobloquant milay fotsiny ary risque no tena ilaina ,

Morma a écrit:
tena ca va be mintsy zany temps any lery zany , tena marina fa tena tsy de mila mi-invest be laotra zany ny rall's any , fa boite sy autobloquant milay fotsiny ary risque no tena ilaina ,

Facile à dire, essaye et on verra BasketballBasketball

Citation :
Morma a écrit:
tena
ca va be mintsy zany temps any lery zany , tena marina fa tena tsy de
mila mi-invest be laotra zany ny rall's any , fa boite sy autobloquant
milay fotsiny ary risque no tena ilaina ,

Facile à dire, essaye et on verra BasketballBasketball

lol!lol!lol!

kirikou54 a écrit:
SystemeD a écrit:
est ce que Nirina58 pourrait nous expliquer les pannes "anormales" qui se sont produites?

+1

C'est vrai que ça serait bien d'expliquer.

Alors, la veille du rallye on fait un petit essai sur un espace en terre histoire de se remettre dans le bain (bien connu de tous ici) j'ai vu tsi2 et les autres la voiture marchait bien, rien à signaler. On se préparait déja pour la course du w.e

Le lendemain matin, le vendredi donc, on m'apprend au réveil que le pont Ar de la Mitsu est cassé... parce que mon mécano a fait des départ-arrêté sur le tarmac devant Pacom et en plus il n'arrêtait pas de tirer le frein à main (chose qu'il ne faut pas faire sur une 4 roues, si on n'appuie pas sur l'embrayage)...
Je ne cède pas à la panique et une des solutions qu'on me propose est de courir en 2 roues motrices avec l'option d'avoir un pont importé in extremis de la réunion le soir... OU s'arrêter là!
Je m'accroche et je prends finalement le départ de la 1ère spéciale en 2 roues motrices, et pour le poids on a carrément enlevé le pont Ar (d'ailleurs Gérard Louvel lui même, m'avait pas cru avant que je ne lui dise de regarder en bas)
En 2 roues motrices, au terme de la 1ère journée, nous sommes 2ème à 28sec du 1er et je me plaignais toujours de mes freins qui allaient jusqu'au fond... et on découvre que les étriers n'étaient pas serrés et que plusieurs boulons se sont barrés!!!affraid et aussi les moyeux avaient pris un coup...la jante aussi car l'étrier se balladait dans la jante

Samedi,le pont remonté, le moral est remonté aussitôt.
Le problème de freinage revient... l'étrier AR est finalement cassé!!! on finit en essayant de ne plus y penser jusqu'à la prochaine assistance. Pas de solution... ils me réconfortent en me disant que ça va tenir... je n'étais pas très rassuré en pensant que mon étrier tenait avec un fil de fer...On découvre également que l'arbre de transmission n'était pas serré.(pas desserré)

Et l'apothéose, dans la spéciale 29.5 avant une ligne droite, la voiture s'arrête net! En tâtonnant tous les boutons, j'appuie sur la 2ème pompe et on a réussi à repartir... On pensait que ça en était fini pour ce problème de pompe alors on en a pas fait un grand cas et on était reparti en chasse au chrono dans Antaramanana, et à 1km de l'arrivée, la voiture s'arrête net encore... j'en déduis directement que c'est la 2ème pompe qui vient de lâcher... On a tout démonté, retourné, inversé les polarités, "tout"...mais rien à faire...aucun son de vie.
Le rallye s'arrêtait là!

Après qu'on reçoive la pompe 3bar de la 505, on arrive à faire repêchage sur la super spéciale... avec un énorme ratage(la pompe est une 3 bar au lieu des 6bar...On finit 1ers de la SS.

Comme il n'y a plus rien à faire, on repart en Super rallye pour le plaisir le lendemain.
On repart et au bout de 4kms, plus de puissance... La durite d'eau s'est débranchée...elle n'était pas serrée! le boitier heureusement s'est mis en sécurité... et la voiture n'avançait plus... juste le temps de la garer et voilà tout s'était arrêtait là.

Le dimanche après midi un gars de la Fmmsam vient me voir et me donne le grand boulon Girling spécifique au frein, qu'il me dit avoir trouvé le vendredi à vontovorona.

Après avoir vérifié le réservoir, il y avait beaucoup d'eau dans le bac mélangé à de la boue. Sur l'entrée du réservoir, beaucoup de trace d'eau également.

Sans parler que mon mécano se paye le luxe d'arriver une quinzaine de minute à l'assistance où j'ai eu ces problèmes.

On a également constaté d'autres anomalies comme des paris sportifs où ce fameux mécano était très impliqué, des personnes étrangères qui passaient trop près de la voiture pendant la prépa...

Pour info, je comprenais pas pourquoi Nashemi mettait des cadenas sur son capot avant, sur son réservoir d'essence... Maintenant je le sais.

Cri (Subaru) m'a également raconté qu'on lui avait cisaillé ses durites d'huile dans le parc une fois...

Je n'arrive pas à oublier une autre mésaventure à Majunga, ma durite de frein avant droite explose et on a manqué de se tuer Naina et moi.

a vos commentaires, si vous avez des questions...

un petit edit pour les petites fautes d'orthographe et je rajoute: pour info, j'oubliais, je trouvais le train avant pas normal, un peu flou... en redémontant, c'était la barre stabilisatrice avant qui a été démontée d'un côté...

En tout cas, on ne voulait pas qu'on soit au bout... parce qu'avec autant de problèmes en un w.e ... ça fait un peu beaucoup trop... et j'en ai conclu que c'était des "pannes bizarres" inexpliquées... qui ne sont ni l'usure, ni issues de chocs...et on comprend aisément pourquoi je n'ai pas pu finir quelques rallyes car je préférais me remettre en cause moi...
Au delà de tout ça, il me tarde de savoir à qui est-ce qu'a surtout profité le crime...
Une plainte contre X en somme

J'avoue c'est gros ce que tu nous racontes la...je ne m'attendais pas a ce que genre de sabotage occurent.
Il y a des gens qui sont "pourris" et c'est dommage pour notre sport.

Wouwwww...aventure be zany lé !! NeutralNeutral ...tena efa mavanin-doza mintsy ny sasany zany lé !!!!! Mad ...tena otrany lasa kilalao maloto izy ity Sad ....là on ne parle que des anomalies sur la caisse fa heureusement ke tsy nisy ny accident sinon ça aurait pu être pire.
Breff....fait gaffe toi...Mais la meilleure riposte c de prouver ke tu es le meilleur sur le terrain ( la piste moa zany e !!lol)..vivement la saison prochaine cheers ..dia aza adino ary lé cadenas @manaraka..ataovy @ lé fermeture misy code mintsy !!!!!!hihih(bonne idée tokoa iny !!) lol!

SystemeD a écrit:
zany ve tsy afaka entina any @ tribunal kle?

ra za zany dai nasiako cam embarqué koa ao @ chassis rehefa miditra parc de reparation @ zay toundé ginnnn zé manao fikan'na foza orana ao !!!!tounga koa dia azo gros plan lé mecano mamaha blao !!!! lol!lol!

Inona daholo izany rehetra izany kle. Izany ny atao hoe tsy rariny intsony. Tena famonoana olona tsotra izao fotsiny izany.
Manomboka izao izany dia ataovy olona hananana confiance ihany no mikitika ny vam ary olona "professionnel".

ny parc fermé aloha tena tsy sécurisé à 100% e. Efa victime koa zay sy Mijoro tamin'ny R19 teo amin'ny piste "ACCT" teo Ivato. Natao plein le vam alohan'ny hiditra parc nefa tsy nisy afa tsy 1/2 tsony alohan'ny handray départ ny ampitso maraina

Efa ato anatin'ny coup de' gueule ihany tsika. Ny anay indray le madame mikarakara ny assurance organisateur tamin'ny Rallye farany teo no tena nanome lagy ahy satria tamin'ny nanao déclaration an'le accident aho dia novaliany tsotra fotsiny hoe tokony nihosena le olona nanapaka affraid zay vo miditra en jeu ny assurance nalain'ny organisateur Evil or Very Mad

Zà koa aloha efa naheno ity resaka "loka-loka" sy paris ity fa tsy nino aho hoe cela peut aller jusqu'à ce point ... Evil or Very Mad

De toute façon koa aloha efa vita iny et de toute façon koa Nirina58 t'es déjà notre champion depuis bien longtemps cheers

On aime les pilotes pas les "calculateurs" et les comptables Twisted Evil

Nerone>******* leuh. Ra nosena lay olona ve hono dia afaka nafindra tany aminy koa ny eritreritra manenjika hoe nahafaty olona????? non mais, sans blague. Dia tsy misy assurance izany mirembourse ve leu??? mapteny ratsy kosa zany e.

fa entre pas aloha, tay be ihany kay ny tontolon'ny rallye kle. Mamaky ny nanjoha an'i Nirina58 za dia mametrapanontaniana mihitsy hoe ça profite à qui kay? tsy hoe mahazo prime anie refa mandresy eo e. kilalao ve dia anaovana an'izany???
Comme quoi aucun sport n'est clean ve??? No

Tsy le hoe remboursé ou pas le izy, simba otrn zavatra simba rehetra iny fa ny déclaration tsy maintsy natao fa le namaliany azy mitsy no tena manome lagy.

Ny pari amin'ny rallye aloha efa ela no nisy fa hatramizay entre pilote mfanindry amin'ny chrono isaky ny spegany le izy fa tsy mbola nisy lasa lavitra be hidiran'ny olona ivelany otrzao

SystemeD a écrit:
zany ve tsy afaka entina any @ tribunal kle?

ie, afaka atao mintsy, sady izy nahita tsara ny zavatra rehetra niseo!
Fa mbola tsy vita io ka

Edit ary @ ilay post en gras

non seulement il a mis en danger la vie de l'équipage mais celles des spectateurs aussi !!!!

moi j dis qu'il faut l'corriger chaise

mais non!! je crois qu'il faudrait s'arreter là, sans l'histoire du tribuna, je sais que c'est tres grave mais heureusement, personne n'a été physiquement été blessé alors.... aleo enjehin ny heritreriny izay nanao ilay izy.
fa zao kosa aloha, manantena ny fiverenana masika be zay am 2009... ary toa naharé hoe Laza sur Evo IX et Joda sur la Evo VI...
youhooooooooo VIVE LE RALLYE, VIVE LE SPORT...

Nirina58>moi aussi je serai pour une plainte car ce genre de pratique (paris,sabotages) s'apparente à un début de création d'une véritable MAFIA à mada qui sais peut-être ça ira jusqu'à une atteinte physique direct des pilotes et copilotes donc, il faudrait en faire un exemple et , peut être l'enquête révélera qui sont tous les protagonistes et donc ça contribuera à assainir notre sport . studystudy

Enjana zany.

@ 2009 mila paparazzi eny @ PC isaky ny alina fa ra tratra kosa d taritana ivelany fiara mandritra ny ES rehetra @ zay ita tsara refa mglisse.

Henjana be tokoa le nahazo anlah zany C.I pale
Le resaka tribonaly aloa tsy dia milay satria sady ho tantara be tsis oatran'zany no efa be loatra le resaka mandeha mikasika ny MRC 08 dia ho gaga indray ny mpankafy hoe inona ihany ary zao satria mety hivoaka gazety ndray le izy! tonga dia aleo darohana mafimafy tsara fotsny le bandy na le tanany ni-sabote mihitsy no velesina amin'ny clé! afro
Rano raraka reny ra Nirina58 ka sarotra hoe atao inona fa dia mampahery anlah hahazo fahombiazana tanteraka amin'ny 2009 a! makafoka

izay ilay hoe ny ratsy tsy mba irery , fa na izany aza tena mandeha ialahy ry nirina 58 anaty SS kle, ny toerana nisy anay courbe anankiroa, dia nandeha daholo ny commentaire -ny spect tsy misy mahavita ohatran'i joda eto e! gaga eo ialahy fa nangina ny mpitazana nony nandalo ialahy, tsy nety nahitsy ilay mitsu fa trav hatramin ny farany affraidaffraid , dommage tsy nisy naka sary le! sinon raha mahita an'i fab ialahy tsy aiko i leiry raha nahavita nanapika apareil Smile

+1 am'rajou

marina fa tsy evident mintsy zany fa ny tsara ho an'i sport auto dia tsy haparitaka fa aleo halamin'ela en interne amin'lery any lé izy fa tsy hatao tantara B fa ny sport auto ndray no maloto amin'io. Atao lesoka ho an'i manaraka fotsiny iny. Cependant any am'fédération angamba no mieritreritra momba ny hitondrana ny rallye fa ratsy tokoa raha manomboka misy mafia sy olona efa sahy manao sabotage (espece de ù^$*ù** aza hatao tratranay fa min$*$**$%*)

Ary za sur fa tsy mba ireo pilote reo mintsy no mananan an'zany hevitr 'zany fa lé bandy migravite autour sy ry "foreveriste borné comme son pied" isany.

AZA LOTOINA NY RALLYE RANGAH FA TIANAY IO ANNNN

za sy tsi2 no mbola nahita an'i nirina58 nanao essai teo amin'ilay piste efa fantantsika ny alakamisy hariva. resaka mise au point moteur kely fotsiny sisa tamin'iny.

tena gaga aho hoe nisy blem i nirina58 vao niainga k'le!

fa tena ratsy izany raha izany no tantara. tena efa crime ange izany ry zalahy e fa tsy zavatra hafa intsony e!

Tsy ampoizina mihitsy ny olona mety ahavanon-doza san a! Evil or Very Mad

Fa ny hevitro aloha dia tsara ny mametraka plainte, fa sao mbola hitsy zavatra hafa tsy ampoizina eo indray !!!!!

bandygasy a écrit:
za sy tsi2 no mbola nahita an'i nirina58 nanao essai teo amin'ilay piste efa fantantsika ny alakamisy hariva. resaka mise au point moteur kely fotsiny sisa tamin'iny.

ary adinon'la fa za angé niaraka t@ lisany ééé!!

Henintsoa a écrit:
bandygasy a écrit:

ary adinon'la fa za angé niaraka t@ lisany ééé!!

marina izany e! cheers jereo ilay avatar Very Happy

Plainte ou pas plainte ce qui m'etonne fort c'est l'hypocrisie grandiose des alentours.

et pour moi personnellement c'est de l'homicide involontaire, les autres casses j'aurai peut-être accepté mais de la à negliger les freins, c'est quand même fort, avec une vitesse de pointe aussi elevé c'est plus l'abandon de l'equipage qui est en jeu mais leur vie.

Et pari ou pas pari, je me demande bien à combien les parieurs sont pret à mettre sur la table car je pense pas que gagner un championnat ou un rallye aura un somme mirobolant en tout le gagnant de pazzapa gagne beaucoup plus qu'eux.

Tsi2 a écrit:
en tout le gagnant de pazzapa gagne beaucoup plus qu'eux.

Marina zany tsi² a !!!! Arrow d'accord @lah za..

sady ny gagnant pazzapa aza mbola nahazo 4*4 chinoiserie !!!!!!!! lol!

sady ny gagnant pazzapa aza mbola nahazo 4*4 chinoiserie !!!!!!!! lol!

4x4 ZTE lol!lol!lol!

nirina58 a écrit:
Efa tsy resaka vola intsony ilay enjehana @ zao ry zalahy, fa "titre". Hita tao anaty gazety hoe efa ela ny club sasany noho champion hono ka mety zay angamba ilay miteraka disa disa satria tsy maintsy tazomina ilay voninahitra n'inona n'inona no hitranga. Dia tsy kilalao intsony ny andraisan'i sasany azy. Zay t'@ iny dia tena niezaka mintsy koa fa noraisina kilalao hatrany, ary dia tonga miravo ravo miaraka @ olona na dia nijanona... Nefa ra tantaraina moa ny zava nisy dia: misy membres an'io club io dia: zay mijanona eo @ sisin-dalana abandon dia mitsiky daholo ry zareo, sady mihira hono hoe:bye bye, veloma veloma... maka sary mintsy ana isaky ny ray minitra an'ilay daba eo @ sisin dalana eo, dia teo akaiky ny podium koa, satria te hijery ny halaeoloko izy @ sary... fa za dia niezaka nitsiky foana na "évidemment" hoe déçu! Somary gaga ihany ao t'@ voalohany satria tena aotr'any nisy fahavalo be reny mintsy!

Fa soa ihany fa tsy KO zay, ary nitràka foana. Déçu ny comportement an'ireny membres an'eo club io za t'@ iny rallye iny satria tena miembotra.
Zay aloha dia miezaka mandroso ary efa adino reny

ndriiii...efa mapalaelo tokoa zany toe-tsaina zany Sad ..c la preuve ke les cons yen aura tjrs naiza naiza aleha fa ny mety dia tsy asina sirany fotsiny ry zalah refa manao ny ataony e!!

sunny

Ze mahasoa Sport no andeha atao e lol!

Sur aloha fa vao miditra amin'le fifaninana de Resaka titre no tadiavina e; de fanomezana fahafampo ny mpanohana rehetra (mpitia rallye, mptia anao manokana; ny club; ny mpanohana ara-bola , sns e ) tsy misy mahadiso izay ary tsy misy mahadiso koa raha manao amin'izay fomba rehetra hahazahoana an'izany ; amin'ny fanatsarana sy fanavaozana ny an'ny tena...

Nefa otran'ny sport rehetra koa de tsy maintsy misy foana koa ny sakana sy ny kihana sy ny heso sy ny fanaratsiana sy ny fanakiviana , fa an'isany le jeu tokony resena sy hiorana daholo reny otran'ny miala takl amin'ny bolina ihany reny ; otran'ny eskiv amin'ny boxe; otran'ny saut ou pas saut amin'ny rallye; donc an'isany fahazahoana victoire

Fa le resaka maneso io kosa aloha ; mba mpijery rallye ihany za fa haiko hoe iza no tokony hahavita le izy e , fa tena teo variana kely za hoe fa de nahoana kosa oul mahazatra ahy mpitia rallye miaraka amiko no nanao le izy

"Tena tian'ny NAINA (Fmmsam) copilote niarahantsika niory ve zany fihetsika izany "

Netan'ny ny fo tia club loatra angamba hoy aho de najaniko teo ny fitsarako azy

Fa tena tonga ny alahady fa za moa mijery rallye hatramin'ny farany foana n'inn n'inn mitranga; de mbola mankamamy ny fiangalian'ny Tax sy Boom ny 29.5 km sy ny fikajiana ny temps madinidinika eo amin'izy sy Gui Gui bonne sy Iando mazava hoa azy fa maka TAX zany za eo ; fa nadeha tsotra hody fa nahita an'ny Subaru GAlana naka sisiny + nahita an'izy mitsam mipetraka eo akaiky eo makaka sisiny mitazona le transmission , bizzzzzarre ve fa tena tohiny tanteraka mihitsy ny fonay ROA , teo za vo gaga hoe ahoana no havitako haneso oul otran'izao

Iny ny saison 2008 e nahafinaritra amiko aloha e , ankoatran'ny majunga zay tsy nisy
Dommage kely ny résultat no tsy tsara ;ho ahy sy ny club misy ahy

Sur fa hiezaka hanao ny tsara kokoa noho iny zahay amin'ny 2009

Tia rallye Forever

flower

Samy manana ny toe-tsainy ny olona e , mampalahelo indraindray fa atao ahoana moa fa izay ary ny azy ! fa isika fotsiny tsy miditra @ jeu-ny fa aleo ny rallye hijanona sport sy kilalao sy fanalan'azy !

De toute façon koa ange na titre io na victoire io na temps scratch io ho adino foana ange iny dans 5, 10, 20 ans et + ka izany ve no hakana fahavalo fa tsy aleo ilay plaisir sy convivialité @ compétition no tsinjovina !

Le club iray io tokontrany alou oh manana philosophie oe 'Eux contre le reste du monde, à tout prix' zany e. Fa anazy moa ny azy fa zay tiany iany io.

Tsy haiko alou ry zalahy fa 16 ans de rallye aho zao, fa mbola tsy nisy nisabote zany mihintsy, na tam prépa zany na tany anaty parc férmé, au contraire, bdb ny coup de main azoko ary au contraire, ka tsy haiko hoe tsara chance ve za, sa fitahian'Andriamanitra... cheers
Efa betsaka koa ny ambany sy ambony nandalovana tam compet reny...fa ny anay alou kilalao no voalohany, ary angamba tsy mbola nahita aho nilongilongy tany am rallye nareo hatramzay...na be oaoaoa...
Manarak'izany hitondra explication kely aho fa son de cloche iray foana ve no henoina: ra toa misy olona hividy vam de rallye ve ka proposena hanao "essai en live izy" dia tsy hanao?
Tsy haiko alou nareo, fa na hanofa aza atao! albino
Et même sans les notes svp... sml2
Dia tsy haiko alou ra za no kafarain'i nirina58 tam lé sary teo am podium fa nanandrana naka portrait en noir et blanc an là zà ka ra tsy tian'elà dia jte promet que je ne ferai plus de tofs de toi rog
Za moa dia membre iringiriny ao am lé club iray ka ra misy té hifanazava amiko dia ao ny contact.
Manàna fo spaoro e!

Tsy aleo ve ry zalahy ianareo tena mifampiresaka mivantana mihitsy mifanazana (tsy totondry akory no resahiko lol! ).

Amiko dia toy ny ohatran'ny sport rehetra ihany rallye. Mety misy ny tsy manana fo spaortifa (le mihira hoe bye bye kosa alony ataovy serieux ihany) kanefa ao koa no manana an'izany.
Dia le olom-bitsy tsy manana fo spaortifa ireo ve ry zalahy no hanimba ny "feeling" milay be eto @ tanàna.

Raha le resaka hoe essai en live sns ataoko angamba fa tsy misy olana iny. I Nirina58 ary efa nikozy t@ gazety sns hoe tsy mandrara an'izany ny lalàna ka tout est ok izay.

je pense que maintenant tout le monde a pu s'expliquer dans le forum, les moderateurs, il faudrait peut etre fermer le sujet et passer a la saison 2009? Question

fond_de_6 a écrit:
Tsy haiko alou ry zalahy fa 16 ans de rallye aho zao, fa mbola tsy nisy nisabote zany mihintsy, na tam prépa zany na tany anaty parc férmé, au contraire, bdb ny coup de main azoko ary au contraire, ka tsy haiko hoe tsara chance ve za, sa fitahian'Andriamanitra... cheers
Efa betsaka koa ny ambany sy ambony nandalovana tam compet reny...fa ny anay alou kilalao no voalohany, ary angamba tsy mbola nahita aho nilongilongy tany am rallye nareo hatramzay...na be oaoaoa...
Manarak'izany hitondra explication kely aho fa son de cloche iray foana ve no henoina: ra toa misy olona hividy vam de rallye ve ka proposena hanao "essai en live izy" dia tsy hanao?
Tsy haiko alou nareo, fa na hanofa aza atao! albino
Et même sans les notes svp... sml2
Dia tsy haiko alou ra za no kafarain'i nirina58 tam lé sary teo am podium fa nanandrana naka portrait en noir et blanc an là zà ka ra tsy tian'elà dia jte promet que je ne ferai plus de tofs de toi rog
Za moa dia membre iringiriny ao am lé club iray ka ra misy té hifanazava amiko dia ao ny contact.
Manàna fo spaoro e!

Msaotra anao d msaotra nitondra fanavana eto bouncebounce
clap
makafoka

Aza asiana olana izany ry zalahy flower izay vita dia vita samy mahazo ny tandrifiny daholo na naharesy clap na resy Sad , vivement la saison 2009. clap

Efa niezaka tsy niditra t@ ty resaka ty ihany zalah fa naita an'ty d tena tonga dé mba tohina sy mametra-panontaniana ihany satry membre an'ty club voatonintonina ity: [Efa tsy resaka vola intsony ilay enjehana @ zao ry zalahy, fa "titre". Hita tao anaty gazety hoe efa ela ny club sasany noho champion hono ka mety zay angamba ilay miteraka disa disa satria tsy maintsy tazomina ilay voninahitra n'inona n'inona no hitranga. Dia tsy kilalao intsony ny andraisan'i sasany azy/quote] affraidaffraidaffraid ; Tsy fantatro alou na oe zay no tena sens an'io phrase io fa ra ny fandraisako an'io d oe ny FMMSAM no efa ela nitazona mafy an'lay "titre" ka tsy maintsy tazomina io N'INONA N'INONA HITRANGA, zany oe ve zany ny FMMSAM no nampanao lay sabotage no tian'i Nirina 58 tenenina? affraidaffraid Sa oe membre hafa ao aminay miady "titre"? Sa zavatra hafa (enga anie)? Ra ny fandeany club ao aminay alou d firaisan-kina sy fifampitaizaina ny ao (esprit club ozy Tompokolahy Mike zay), misy discipline sy règle otrany association rehetra ao, fa nefa tsy tokony adino kou fa efa olon-dehibe avy @ horizon samihafa ny ao, effectivement mety misy ny écart de langage na comportement any tsirairay, c'est pas pour autant oe généraliséna le izy, ary ra ny fahafantarako azy tsy mi-existe ngamba zany oe association zany ka de tena oe parfait daolo ny membre ao.
Fa any aloha any ko misy otrany sous-entendu oe "zalahy", "ny sasany", fa iza ireny é? le mécanicien efa niasa ela tao lasa ni-sabote ve? Sa lay parieur? Sa izahay FMMSAM? Sa pilote concurrent? Ra za aloha ny teo @ toeran'i Nirina58 d alefako tribunal de aleo andé ny enquête de hitan'ny rehetra eo ny marina.
Sportivement. dancedancedance

• Créer...