Aller au contenu
Rechercher dans
  • Plus d’options…
Rechercher les résultats qui contiennent…
Rechercher les résultats dans…
m1

HORIZON 2010 //////////IMPORTANT ////////////////

Messages recommandés

Bonjour à tous! suite à la dérniere réunion de vendredi,le team Noriza est désigné pour la proposition RB Tamatave 2010.Aprés réunion des adhérents, on a décidé d'annoncer officiellement le nouveau TEAM ROND POINT dont les pilotes membres sont pour le moment:Noriza,Alexwelson,Welka,Irina,Sandbach et Djian
Tout le monde sera le bienvenu puisque les mots d'ordre sont la convivialité et la régularité pour le bon déroulement de la saison 2010.
On sera présent dans toutes les catégories, pour tout renseignement envoyer mp

Partager ce message


Lien à poster
Partager sur d’autres sites
cheers Team rond point cheers

miarahaba ny fitsanganan'team vao² eee !!! .........sao varina mihodina eo @ rond point ary eeeee.....raha ilay rond point eo @ "Mascotte" aloha dia misy mahanfantatra tsara ........... lol!lol!lol!lol!lol!

ary Ra IRINA zany niova team scratchscratchscratch ...hihihihi

Partager ce message


Lien à poster
Partager sur d’autres sites
NORIZA a écrit:
Bonjour à tous! suite à la dérniere réunion de vendredi,le team Noriza est désigné pour la proposition RB Tamatave 2010.Aprés réunion des adhérents, on a décidé d'annoncer officiellement le nouveau TEAM ROND POINT dont les pilotes membres sont pour le moment:Noriza,Alexwelson,Welka,Irina,Sandbach et Djian
Tout le monde sera le bienvenu puisque les mots d'ordre sont la convivialité et la régularité pour le bon déroulement de la saison 2010.
On sera présent dans toutes les catégories, pour tout renseignement envoyer mp


Petite précision qui s'impose ici. Il s'agit de l'écurie Team Rond point mais non d'un team en concurrence avec SO6; ça veut dire qu'irina est toujours t6 mais dans l'écurie Rond point.
Comme les amis de Rallye gasy, il y a rond point... lol!

Partager ce message


Lien à poster
Partager sur d’autres sites
Irina:> RALLYGASY hoa fa tsy Rallye Gasy Winkpetard

Partager ce message


Lien à poster
Partager sur d’autres sites
Inno_Montana a écrit:
Azafady, c'est à propos du système de la license 2010.Afaka mba azavaina kely v lé system azafady?


Le système de licence sera calqué sur ce qui est fait dans le rallye réel c'est à dire, une licence annuelle (dont le montant sera révélé avant le début de la saison) qui sera acquitté en début de saison pour valider la participation annuelle au VMRC, ainsi qu'une licence provisoire par manche (dont le montant sera plus élevé que l'annuelle) mais à prendre avant chaque manche....toutefois, il est possible de jouer sans prendre de licence mais dans ce cas, le pilote sera classé rallyesim mais pas dans le championnat VMRC officiel qui sera géré par les responsables du championnat VMRC (dont le site officiel sera Mrallye.com)

Partager ce message


Lien à poster
Partager sur d’autres sites

miala tsiny fa taraiky t@ fivorina D tsy arako kouh io resaka licence io.
l'argent récolté servira à quoi en fait Question (à part à l'achat de mon nouvel écran 32" geeklol! )

Partager ce message


Lien à poster
Partager sur d’autres sites
henintsoa a écrit:
miala tsiny fa taraiky t@ fivorina D tsy arako kouh io resaka licence io.
l'argent récolté servira à quoi en fait Question (à part à l'achat de mon nouvel écran 32" geeklol! )


l'argent servira à couvrir toutes les dépenses qui seront nécessaires pour accomplir les remises des trophées et autres évènements qui tourneront autour du VMRC

Partager ce message


Lien à poster
Partager sur d’autres sites
Soafahana a écrit:
Inno_Montana a écrit:
Azafady, c'est à propos du système de la license 2010.Afaka mba azavaina kely v lé system azafady?


Le système de licence sera calqué sur ce qui est fait dans le rallye réel c'est à dire, une licence annuelle (dont le montant sera révélé avant le début de la saison) qui sera acquitté en début de saison pour valider la participation annuelle au VMRC, ainsi qu'une licence provisoire par manche (dont le montant sera plus élevé que l'annuelle) mais à prendre avant chaque manche....toutefois, il est possible de jouer sans prendre de licence mais dans ce cas, le pilote sera classé rallyesim mais pas dans le championnat VMRC officiel qui sera géré par les responsables du championnat VMRC (dont le site officiel sera Mrallye.com)


Merci pour les infos!! Very HappyVery Happy

Partager ce message


Lien à poster
Partager sur d’autres sites
Soafahana a écrit:


Le système de licence sera calqué sur ce qui est fait dans le rallye réel c'est à dire, une licence annuelle (dont le montant sera révélé avant le début de la saison) qui sera acquitté en début de saison pour valider la participation annuelle au VMRC, ainsi qu'une licence provisoire par manche (dont le montant sera plus élevé que l'annuelle) mais à prendre avant chaque manche....toutefois, il est possible de jouer sans prendre de licence mais dans ce cas, le pilote sera classé rallyesim mais pas dans le championnat VMRC officiel qui sera géré par les responsables du championnat VMRC (dont le site officiel sera Mrallye.com)


Dia ahoana zany ny pilote any ivelany ,paypal sa??????????? scratch
moi j'ai toujours été contre à ce que ce soit payant puisque faut déja payer le matos, la connexion ..... .fa raha zay moa no tapakareo ......moi perso je n'adhère pas.
Je préfère encore hoe samy mba manome izay zakany izay afaka , toy izay hoe izay tsy manome dia tsy classer VMRC !!!!! No dia raha tapaka aza lé bandy nefa izy no champion ohatra d'après classement Rallyesim dia sahin'lisany ve no miteny hoe tsy champion lery satria tsy nanambola nanaovana licence????
Io resaka remise io angeh na taratasy misy sary aza no omena tsy misy anome tsiny an'i so6 eh!!! mais si vous voulez garder un standing assumez le ,les autres n'ont rien demander,trophée ou pas trophée, kilalao no atao fa aza adino.



A méditer!!! makafoka

Partager ce message


Lien à poster
Partager sur d’autres sites
Mc Crash a écrit:

Dia ahoana zany ny pilote any ivelany ,paypal sa??????????? scratch
moi j'ai toujours été contre à ce que ce soit payant puisque faut déja payer le matos, la connexion ..... .fa raha zay moa no tapakareo ......moi perso je n'adhère pas.
Je préfère encore hoe samy mba manome izay zakany izay afaka , toy izay hoe izay tsy manome dia tsy classer VMRC !!!!! No dia raha tapaka aza lé bandy nefa izy no champion ohatra d'après classement Rallyesim dia sahin'lisany ve no miteny hoe tsy champion lery satria tsy nanambola nanaovana licence????
Io resaka remise io angeh na taratasy misy sary aza no omena tsy misy anome tsiny an'i so6 eh!!! mais si vous voulez garder un standing assumez le ,les autres n'ont rien demander,trophée ou pas trophée, kilalao no atao fa aza adino.



A méditer!!! makafoka

za koa letsy mitovy hevitra tateraka am lah fa za tsy sahy miteny fa sao bedy eo hoe manao polémique nefa les absents ont tjr tort. zay no mahatonga ahy ni décidé hanao pilote freelance am 2010, question de principe fotsiny io mba tsy hanakorotanana ny tapaka tany Maputo

Partager ce message


Lien à poster
Partager sur d’autres sites

Merci d'avoir apporté vos idées ici..... et esperons que l'esprit so6 (que l'on nous envie tant) restera pour toute la saison 2010 et les saisons à venir...

Partager ce message


Lien à poster
Partager sur d’autres sites
Christophe B+ a écrit:
za koa letsy mitovy hevitra tateraka am lah fa za tsy sahy miteny fa sao bedy eo hoe manao polémique nefa les absents ont tjr tort. zay no mahatonga ahy ni décidé hanao pilote freelance am 2010, question de principe fotsiny io mba tsy hanakorotanana ny tapaka tany Maputo


silentsilent pour ma part, mbola ho hita eo ny décision, en fonction ny vola ho aloha ihany io aloha e. Fa ny adidy @ so6 ho efaina foana anefa rehefa ilaina an Surprised

Partager ce message


Lien à poster
Partager sur d’autres sites
En faites, il y aura pas beaucoup de changement (financièrement parlant) par rapport à cette année je crois. Je penses même que ça va réduire les couts pour tout le monde. (surtout leu 3 sy 4 Wink ) Puis ça permettent de se focaliser sur autre chose pour Big que de quémander le coticota à chq fois.

Mais ça dépendra aussi de la somme demander kou alou an Wink Mais je crois que si cette année on nous a demander 5000Ar mini à chq rallye pour faire la fête. Ce sera moins que ça par rallye (je le souhaites hein) Et on a une plus bonne ambiance que cette année sans trop se casser la tête à chq fin de rallye à aller au Netbox ou Netaccess pour déposer le coticota Smile Et une participation raisonnable aussi permette de garder à l'esprit que ce n'est qu'un jeu. Et que le but est de s'amuser et de "partager sa passion"... makafoka

En effet, l'organisation est très difficile et prendre des décisions en est plus encore quand 10 sont présents au réunion (ou mettent des réactions sur le forum) et que plus de 100 sont concernés Wink Une participation massive des joueurs est souhaitable cheers

Partager ce message


Lien à poster
Partager sur d’autres sites
LaughingLaughingLaughing
le izy anie tsy hoe exhorbitant ko lay montant e!
ary tadidio fa tsy anaovana business le izy na hoe azaoana tombony!!
ary tadidio fa na Impression NB aza no atao dia misy cout-ny iny zavatra iny
na ny déplacement an reo bandy mikarakara fotsn az oatra !!!
on se partage le plaisir, ben pourkoi ne pas se partager les charges aussi alors?
fa lay systeme coticota alo d za mbola averiko fa tsy prêt pour 2010 a!
Beaucoup de gars de la so6 ont beaucoup donnés cette année, tsy ho teneniko eto ny anarany fa prier refa atao ny kajy aty am faran-taona glady iany le montant nefainy!
et y en a beaucoup qui ont presque pas donné lol!lol!

Jereo fotsn no on donne le patch RSRBR gaga fotsn a naita hoe misy mivarotra lay izy!!
ny lien aitana reny telechargement reny ra mbola izy no nanao ny download d ato am mrallye no nisy azy (resaka rallyesim) nefa reo bandy itako mivarotra reo je pense pas hoe mpitsidika an ty forum d gaga aho!
fa tsy blem zany e nous on donnera toujours e

Conclusion: tsy itako mitsy ny blem am le licence klou atreto, ra concernant le montant tsy ho zavatra mavesatra b akory io fa don't krapaka e!!! lay geste sy lay participation ko no tena tina atongavana am le izy!! za anome fona ary mbola averiko fa ny RSRBR dia tsy andoavambola ra ny ato amiko!!

5.000 Ar par rallye zany aza mbola itako lafo ra tena mba mparticipe ny rehetra fa je pense oe symbolik 2.000 Ar c bon! :-) et suffisant

ary aza matawatra fa tsy misy ratsy loha ao ka oe tsy nandoa d tsy ho classéna na tsy omena coupe pfff!! franchement tsy misy bandy ratsy loha ao fa bogosy kely daolo e

TOUT CE QU'ON DEMANDE C KE TOUS LES PARTICIPANTS PARTICIPENT AUX ACTIViTES DE LA COMMUNAUTE: réunion, gestion résultat, remise, ..., etc etc
lazaivo fa ratsy sy tsy misy ilaivana azy sy mandany vola am tisy dikany kosa aza reny

lasa otrany misy sous entendu hoe tady ho fitadiavambola hoan'ny so6 mantsy zany resaka zany nefa tsy zay mitsy no izy ka aoka hazava ny resaka!

Partager ce message


Lien à poster
Partager sur d’autres sites
Big> je ne sous entend rien du tout d'ailleurs merci pour tout ce que vous faites (Reglement RB Connexion.....), mais je dis ce que je pense après vous faites ce que bon vous semble...
Mba heritrereto fotsiny fa mbola misy bandy milalao am clavier manao championat ka raha sosy tokony angonina hividianana volant ve lasa misy lalany hafa indray.

Le sujet est clos pour moi

Partager ce message


Lien à poster
Partager sur d’autres sites

un gars capable de se payer un pc même sans volant!!! et regardant fréquemment ce forum (manana net zany iz) non any ampiasana izy mijery anty (manana asa izy zany)

10.000Fmg à 15.000 Fmg / rallye (8 au total) no agantahina aminy am zavatra tiny no resahina eto fa tsy oe anao zavatra zay tsy misy hidirany

d tsy ho vitany v???
tena i gêner ny trésorerie-ny pour l'achat futur d'un volant v zany?

Prenons un peu l'exemple sur le rallye réel , navita zavatra b rzareo tam ty taona ty par passion et par amour du rallye

Par rapport à cela le virtuel c du rikiki
Franchement hisy iteny v oe tena lafo b ranga le 15.000Fmg par rallye a cyclops za ranga sahirana a!!
ampahafirin ny revina NOS revina ijery cabaret sy spectacle ...sns sns ...anefa izany

Tsy alo v amidy le pc fanovana RBR d anovana investissement ampidirambola oany ny fianakans ra izany???

Partager ce message


Lien à poster
Partager sur d’autres sites

Za zao mbola hanangom-bola ividianana volant fa tsy mahay clavier scratchscratch Nefa ny muméro efa vo-reserver lol!lol! 2010 ...

Partager ce message


Lien à poster
Partager sur d’autres sites

Ben pour moi je pense que la propostion pour 2000Ar ou 3000ar, je trouve que ça va mais si c'est plus il va falloir encore y penser sinon hahena kely fotsiny ange ny credit ana phone ry zalahy d milamina io eh!!!!!!!!! ExclamationExclamationExclamationExclamation

Partager ce message


Lien à poster
Partager sur d’autres sites

je pense que big a répondu que partiellemen à la question de emssikrache lol! le principe depayer pour être classer c'est discutable encore mias bon zay no tapka D tsy i wawawa za hihihihihi.

maintenant qu'en est t-il de nos pilotes expatriés QuestionQuestion je parle pour MC, fablide et nari9; leur incapacité à payer la somme du à l'éloignement serait un motif de forfait donc? si oui C pathétique de notre part, si non ils vont donc courir gratuitement alors que le reste aura payer scratch ---> gros dilemne.

une solution :je propose de sortir un règlement interne au championnat mrallye pour les classement ici. (droit de licence, les teams, attribution de points, réclamations diverses, récompenses trophées, récompenses fin de saison, à qui s'addresser pour les réclamations, qui sort le championnship standing, disponibilité des road book, cas particulers des pilotes étrangers Wink concernant la licence, etc) ainsi tout sera clair ecrit noir sur blanc.

je vais voir pour vous proposer une ébauche qui sortira avant le début de saison Wink. (izay mazoto na té hanampy mba mitenenna azafady. )

mias une chose est sûr les décisions prises durant la dernière réunion ne pourront être défaites. ainsi il en a été décidé et on s'en tient tous Wink. juste rajouter qlq explications autour ngamba Wink

Partager ce message


Lien à poster
Partager sur d’autres sites
En effet, bonne question pour les expatriés!! Rolling Eyes

Partager ce message


Lien à poster
Partager sur d’autres sites

Prkoi ra vo misy resaka $ d source ana wawawa fona!! aza atao anzany moa e!

puisk eux ils ne vont pas recevoir leur coupe même s'ils en gagnent sa misy vonona ny andefa zany any finda v o!! fa ampirima tsara d ra sendra mandalo izy d omena an!!
puisk eux ils ne vont ni boire ni manger lors des remises
Tsy mba hisy dérogation v hoe afaka manao fotsn izy na tsy mi payer aza
sa mety misy tsy ahazo anzany ndray v?

donc c équitable à mon avis lol!lol!lol!

Partager ce message


Lien à poster
Partager sur d’autres sites
za vô nainga iteny anzay. aleo atao gratuit ny bandy avy any andafy (tsy dia betsaka iany ngé zalah no any é).
Participation: 2000 Ar loh itako mety tsara é, satria misy koa anié ny bandy kely mbola tsy miasa ohatra milalao é

Partager ce message


Lien à poster
Partager sur d’autres sites

tiko io sub io an, fa ny taille le sary KGB ataovy 800px de large a
tsisy olana amiko alou lay participation e, za anisan'lay hoe sady mianatra no milalao fa mbola vitako aloha lay 25 par rallye e (50 zany ny ana sy rafotsy satria refa remie izy mandeha queen )

ny participation ny bandy avy any afinda koa tsy mapanin ana mitsy na gratis aza. Lay izy marina nge tsy dia hoe lay rallye no andoavambola fa lay revy iarahana e. ny ahy ny participation @ MRC 2010 le koziko hoe mbola ho jerena iny resaka matos hoe mbola ahazaka ve lery (efa miha antitra lery fa mbola ho tenenina ny mécanos anomana tsara an'lery) lol!lol!

marina mitsy alou lay resaka fivoriana hoe tokony hiparticipe fa ty bandy 10 foana (isaorana lisany mpikarakara lalandava) ho ezahina ny fanatrehana matetika @ty 2010 ty. Ny eto @ forum azo atao ny mitsidika isan'andro sy maneho hevitra (za mandalo d mamaky ftsn foana fa tsy mba miteny mitsy, mea culpa Embarassed )

marina ny an'i Big lay hoe mitaky coticota tsy milay, lay mitaky vola aman'olona mitsy no manahirana ny tena marina.

Ny so6 kosa tsy mbola nanantsaina ny hanao profits t@ ty resaka ty mitsy, marina mitsy zany. Lay mivarotra lay mise à jour alou zany dia hita iny fa dia tsy afaka manôtra tsika fa dia mizara fôna marina tsika (@zay mitombo kokoa ny mpilalao rallye virtuel Smile )

Ny passion marina tsy jerena dépense fa alefa eny foana.
dia ts'hitako tsony zay ho lazaina fa dia ho faranako eto ty taratasy ity lol!lol!

P.S: iza no mécano afaka hipréparer ny sub-ko pour la saison 2010??? hihihi

Partager ce message


Lien à poster
Partager sur d’autres sites
ny anay aloha d mety aminay daholo e!sady marina mitsy lay resaka fandoavam bola aleo mba itambatra ohatra fa indray indray mantsy adino lay izy no marina sady matetika koa ny foataona no tsy misy !
zay tapaka ny b sy ny maro d mety faona e!d misaotra anareo mpitarika fa tsara b lay initiative e!

Partager ce message


Lien à poster
Partager sur d’autres sites

Za ndray aloha partant amin'ilay participation symbolique e,

Tsy ilay filalaovana no andoavambola angamba fa ilay fiarahana (tsy hoe hifampitazatazana eo fotsiny ...) sy ilay fahatsiarovana kel hoe nisy VMRC zany.... Very Happy

Partager ce message


Lien à poster
Partager sur d’autres sites

Mety mintsy ilay asiana participation sady ny tsara ho fantatry ny be sy ny maro dia ilaina ilay izy hi-organisena ny remise à chaque fin de rallye fa tsy hoe ny olona vitsivitsy foana no hanefa ny dépense rehetra anefa efa mba betsaka ihany isika gasy manao ilay championnat.

Izaho manokana aloha dia maneho ny fankasitrahana an'ny TEAM S06 tamin'ny rehetra vitany tamin'ity saison 2009 ity clap

Ary manentana antsika rehetra amin'ny saison 2010 fa fanatsarana ity passion antsika ity daholo izany rehetra izany.

Misaotra

Partager ce message


Lien à poster
Partager sur d’autres sites

×
×
  • Créer...