Aller au contenu
Rechercher dans
  • Plus d’options…
Rechercher les résultats qui contiennent…
Rechercher les résultats dans…
Soafikov

3 ème manche RBR contest

Messages recommandés

Tsara ho fantarina izay hanao ilay RBR contest io ...satria moa arak'in'ilay efa noresahina dia mahafinaritra raha mandray anjara @ ilay tena kilalao nihavian'so6 tsika tena "pionner" @ ilay lalao ary efa misy moa ny fanampiana izay afaka hatao hoan'ireo izay mikasa hilalao.

Ny fanampiana dia eo @ inscription misy ilay vola izay azo t@ nanaovana animation eteo @ vavahady mena ary ny materiel dia ny tenako dia vonona hifampizara ny toerana eo @ Gvintsss ....

Participation

izaho zany dia 1 vonona hilalao ao @ GrN (raha ampy ny hanao officiel eo @ serveur) ary handoa manontolo ny 16000 Ar

Ps: tsara izany raha asina strategie mba hisy so6 iray ho champion @ Gr A, N, ou 2 RM na féminin koa satria mbola misy 3 manches tsika

ok mety be!!

pour la stratégie, je pense que C très jouable pour beels en GrA et général, pour prez en senior, en 2Rm, il n'y a plus rien à esperer, mboolabah a pris trop d'avance, par contre en grN on peut encore pousser thomas et penomen pas trop relegué, ao no tena tsara asian bandy bobaka manao tampon D mandefa an'izy mitsam! hevitro ihany zay Wink

Pour ma part dia afaka mbola mandray pilote faha-3 koa izaho sy i Beels hatreto aloha
Dia ny stratégie angamba mety ilay GR A hoe i Beels no tokony motivena tsara @io clap fa ny tenako manokana dia hanao izay ho afaka sy tsy ho KKK party sy tsy ho pouletWhat a Facelol!

Laughing
za vonona hanao tampon hanentsina ny bandy hafa Very HappyVery Happy fa mila mikotrana eo @3 andro eo za avec un Gvintss (vu que mbola tsy nanao rallye au volant zany mitsy a LaughingLaughing ) sy avec un matos (ny ahy tsentsina sary ato dia tsy antonona rbr intsony...misy manohana ve za @zany lol!lol!lol! ...za miantoka ny inscription-ko tsy maninona...misy spons ve za amzany??? Very HappyVery Happy

Fa rahoviana marina moa izany ilay izy ity no mety hisy? ny tena aloha na tsy hanenjika point aza te mba handray anjara e!

zà hanao fa GrN ihany fa tao koa moa no efa nahazoana points.

Fa ny tenanay aloha tsy mbola fusée mihitsy hatr@ zao Very Happy fa lé style miandry tataka reny fotsiny
dia manararaotra mamono akoho rehefa misy poulet hita azo vonoina eo aloha eo lol!lol!lol!

Fa bon hozy Tito hoe "miezaka isan'andro" lol!

Ny vonona hanao ilay RBR contest hatr'izao zany :

-Focus
-Radizina
-Riry le poulet
-Beels
-Soafikov

Ny efa inscrit:
-Riry le Poulet

Mbola en attente:

- Soafikov = selon santé !!!

za ary ty mbola baraingo fa mbola tsy nikotrana ihany mandrakty ny androany Smile

Zà koh zany efa nahazo halalana hanao RBR fa tsy fantatra fotsiny hoe inona ny inscription no farany e! mety mbola mijery omby kely ihany manko alohan'io
(cf 10/10/10 le tena fara-doboka any Laughing!)

Manentana antsika so6 mba handray anjara mavitrika @ ilay contest .... Ny inscription de 10.000 Ar dia ho raisina an-tanana fa ny 6.000 ar sakafo noho anjaran'mpifaninana dia jerena eo ny resaka fitaovanana ... io nge ry zalà noho fototra niaingan'so6 eeeee ....

Ndao eeeeeeeeee !!!

Dia hisaorana betsaka ny prezdà aloha izany nandray an-tanana ny fandraisanay anjara e!
fa ny tsy mazava kely dia ny hoe ilay fanaovana inscription ve tsy maintsy ny tenanay mivantana no makany amin'ny Hong-kong na dia efa raisin'ny so6 an-tanana aza ny inscription sa aôna?

Rehefa nalamina ny fotoana dia ho avy hiaro ny voninahitry ny so6 eny fa na dia ho poulet ndray aza! ny fandraisana anjara sy ny ambiansy no zava-dehibe thb

RiryMaster a écrit:
Pour ma part dia afaka mbola mandray pilote faha-3 koa izaho sy i Beels hatreto aloha
Dia ny stratégie angamba mety ilay GR A hoe i Beels no tokony motivena tsara @io clap fa ny tenako manokana dia hanao izay ho afaka sy tsy ho KKK party sy tsy ho pouletWhat a Facelol!

Aleo ary aho hanao 3ème pilote @ lisany e, sao dia mbola tsy résolu ny "selon santé" an'i RADM lol!

Dia mba asio an'ilay affichage de vitesse letsy lé compteur fa poulet be zahay raha vao tsisy an'iny a lol!

za tena farakzé te anao an!
fa j'ai une p******d mariage à la c**
SadSad
lol!lol!lol!

TsitsiGalli a écrit:
Tara lôtra enao Radizina fa efa zà no 3ème pilote Riry le poulet sy beels le banga

OK hijery plan hafa zany Very Happy

mitady olona roa anampy anay:

equipe 1: KGBMAX, PENO, HIS
equipe2:TOJO rery ka ra misy te hanao de afaka manampy

bisous

Bigbang a écrit:
za tena farakzé te anao an!
fa j'ai une p******d mariage à la c**
SadSad
lol!lol!lol!

ZA KOU AN.....

domaz andé mariazy fa otran zay nisy team des revenants tampoka a
dodanen- bigbang - ramatoa hihihihi

à la prochaine e , ce n'est qu'une partie remise
ho avy zay

Bigbang a écrit:
domaz andé mariazy fa otran zay nisy team des revenants tampoka a
dodanen- bigbang - ramatoa hihihihi

à la prochaine e , ce n'est qu'une partie remise
ho avy zay

SHHH poulet grillé, poulet mouillé reo eeee !!!

paroleeee , paroleeee et toujours des paroleeeeeeeeees ...jereo ndray nge @ session manaraka fa misy didipoatra, famadiana, naha communion ndray @ io !!!!

sinon so6 inscrits

- Riry
- Nari9
-Jojox
-Tito
-Beels
- Radizina
- Tsi²galli
- Soafikov

rallygasy

- His
-KGB
-Peno
-Passpartojo

sinon so6 inscrits

- Riry
- Nari9
-Jojox
-Tito
-Beels
- Radizina
- Tsi²galli
- Soafikov

rallygasy

- His
-KGB
-Peno
-Passpartojo

clapclapclapclapclapclapclap

prez>hahahahahaha

alefa ny so6 e!
AZA ADINO FA TSIKA NO TOMPON'IO an

hihihihi

Résumons ce rallye...chez nous d'abord!! Laughing

Le rallye en lui même:

Les prises en main se sont déroulés le jeudi soir et vendredi soir. Après quelque mois sans volant, il fallait retrouver les repères et réflexe. Ce qui est pas évident, vu que je suis pas doué d'origine. lol!
Mais la motivation apporté par l'équipe étant très forte, la reprise se passait pas trop mal.

Le jour du rallye: le premier boucle était un peu les ES des hésitations. Il y a des enchainements où on sait qu'on pourrait aller plus vite, mais étant pas encore très confiant, on rétrograde quand même.
Puis une petite sortie sur le bas coté sur une petite hésitation. On a même été sous le pont "Jojox"... lol! Dans Hualapai, j'ai même oublié de mettre la boite longue. Mais ça ne nous a pas empêcher de faire
le meilleur temps sur 2RM quand même Wink

Deuxième boucle, je suis plus confiant. J'augmente un peu le rythme mais sans en faire trop. Mais comme à l'aller, j'ai pas eu de chance dans Shepherd. Dans Pirka aussi, un DA car on est rentrer trop fort dans un virage et la rivière à coté était quand même assée profonde Laughing

Vu des temps à la mi-journée, on était classé 5ème à 15sec devant Irina qui scratch partout où il peut après une première boucle catastrophique. Mais, on reste zen quand même Laughing

Dans la troisième boucle, on voulait attaquer un peu plus dans East-West. Mais un DA et quelque frayeur nous refroidi de suite lol! Et on a failli raté l'arrivée de PTD malgré le signal de l'équipe :mdr:
On laisse Irina monter à la 5ème place tranquillement (il le mérite quand même au vu de ses perfs) Smile

Dans la quatrième boucle, on se la coule douce. Vu que Jojox ne se presse plus derrière nous et que Irina était loin devant, c'est juste une formalité pour maintenir la 6ème place.

Et là, on attend que Mboolaaba a abandonné dans East-West II. (Un abandon à confirmer quand même....:rool: car ces temps dans l'ES10 et l'ES11 devançait largement les miens....réclamation juger pas utile pour raison évoquer un peu plus bas Wink ) Il y avait un peu d'espoir pour reprendre la 5ème place.

Dans la dernière boucle donc, on essaye de ne pas être trop larguer, au cas où au cumul on pourrait être devant. Mais au final, quand j'ai regardé les temps chez les officiels: on reste 6ème.

L'organisation:
Le premier session live du serveur du so6 était une réussite d'après moi. clap Comme toute chose nouveau, beaucoup ont montré des signes de réticence dans les premières heures. (l'installation des serveurs, des cables, des applications clients sur chaque PC, les tests ont provoqué quand même quelques effervescences et du retard...de 5min qu'on a facilement rattraper après je crois)
Mais, au final tout le monde est d'avis, je crois, qu'on avance dans l'organisation des championnats Wink
Sinon, vers la fin, il y avait beaucoup de relâchement de tous les cotés. Les infos du course manquaient... On est vraiment loin du LIVE lol! Je parie que le 1/4 de ceux qui ont participer seulement sont au courant du résultat final: Laughing Et vu de comme ça, j'ai même pas juger utile de faire une réclamation par rapport au résultat sortie. Car avant même les 5min de réclamation, les officiels ont tous remballé leur matos (sauf un) pareil que les concurrents. Evil or Very Mad

Pour l'avenir:
Faudrait être plus sévère dans l'application du règlement (comme au départ quand le FMMSAM t'impose une amende si tu es en retard au VA/VT) Wink
L'idéal est qu'on fonctionne comme au rallye réel (vu que c'est une simulation :rool: )

Proposition:
* Déjà finalisé le projet serveur Wink afin qu'on tourne sur un seul serveur mais pas deux Smile Comme ça tous le monde tourne le même ES en même temps sur une même base de gestion. Ce qui permettra d'avoir des temps live peut-être..?? What a Face

* Avant le rallye, on donne une liste de tous les accessoires que chaque pilote (ou équipe) doit apporter. Dans le genre: multi-prise de 3 port, un cable réseau de 10m, un volant, un écran, un PC avec carte réseau fonctionnel et tel machin installé dessus, etc... Wink La VA/VT se passe le matin de la course (comme avant) et chacun son tour. (Dans le genre, où si ton arceau n'est pas bon tu pars vite le souder quoi!! ou si t'a pas un extincteur digne de ce nom tu va en trouver rapidement lol! )

Avec tout ça de respecter, je penses qu'on arrivera facilement à donner de la valeur à notre championnat virtuel au niveau technique. L'idéal est que tout le monde ramène sont PC et joue la même ES ensemble. Comme ça, il y a plus d'ES, moins de pause, et ce sera une vraie simu... drunken

Bref, plus grand chose à rajouter à part les félicitations au vainqueur Winkclap Et à ceux qui ont défendu la couleur du so6 à cette manche clap
Vivement le prochain... dance (sa tsisy intsony mou????) Rolling Eyes

Samy manao résumé-ny rallye-moa izany ?

Résultat nahafa-po ihany na dia prise de risque ataoko hoe 3% angamba lol!

1ère section : Tsisy frein à main sur Pirka Menoko Very Happy dia molo-molo (1ère daholo ny épingles rehetra), spéciales 2 avy eo ça va ça va ...

3ème section : nilamina be sur Greenhills et East-West ... hay tsianjery PTD dia niezaka ny nasiana mafy tsara @ izay... diso trop mihitsy angamba fa efa tokony hiditra arrivée mbola nanohy lol! du coup very teo @ 15s teo fa voatery nanao marche arrière !

4ème section : sosit** t@ lé erreur bête teo dia tonga dia nanao coup de poker hoe gravel int no hitondrana ilay section. ça va ihany ny adhérence sur Greenhills II et PTD (tsy adino intsony ny arrivée lol! ). Niezaka ny nidaroka sur East-West II fa bon ... raha niakatra angamba ilay prise de risque dia 5% lol! . Tsy dé hitako koa
aloha ny résultat an'ilay coup de poker fa niakatra ihany angamba ny classement tao.

Dernière spegany : efa fantatra fa savony be Noiker II bad satria vitsy ihany no isan'ny fotoana nahavitako an'io spegany io sans faute lol! ny nahafinaritra aloha dia tena concentré be mihitsy tao ka na tsy dia attaque à fond aza dia nahavita nitazona rythme ihany sady tsy nanao faute na 1 aza.

Résultat : 5ème Groupe N et 11ème général. 0,7s ny écart entre le poulet master et moi. izany hoe raha tsy nanao ilay faute bête izany dia 4ème GrN dia pouletisé indray riry master lol!lol! (sady tafiditra top 10 classement général koa).

Donc tsy azo atao hoe résultat ratsy na dia tsy mbola au niveau-n'ireo fusées ireo aza lol!lol! ny kotrana no tohizana (dia mba ho sérieux @ izay angamba @ ilay fanafarana G25 lol!lol! )

• Créer...