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Ford Escort Rs3i !!

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ENGINE

Power Engineering System 2 conversion (shes1900cc). Kent cams CVH35 kit. Piper vernier camshaft pulley. Anti jack hydraulic cam lifters. Group A headgasket (Felpro). Bailey motorsport oil breather system. Pace (water cooled ) charge cooler kit. Garret '31 actuator, 2 stage boost controller, K&N panel filter, superchipped, fully reprogrammed ignition ECU unit. Pro alloy motorsport radiator. Complete scorpion stainless steel exhaust system. Proven 190 Bhp 320 Nm torque. Phantom boost gauge.

TRANSMISSION

Custom built Hybrid gearbox consisting of; Rs turbo gearset, 1.8 Diesel mainshaft and heavy duty type 8 bolt crownwheel (3.58:1 ratio), Rs turbo limited slip differential, AP racing stage 2 clutch consisting of heavy duty pressure plate and 4 point paddle drive plate.

SUSPENSION

Koni adjustable shock absorbers all round, Pi-30mm lowering springs, powerflex front TCA and antiroll bar bushes, ford motorsport group N front strut top rubber bushes, ford motorsport rear suspension bushes, ford motorsport front stru brace.

BRAKES

Front; Sierra Cosworth 2wd brake discs, 4x4 escort/sierra cosworth brake calipers

Rear; Sierra Cosworth 2wd brake discs and calipers, mk5 Rs2000 handbrake cables. Custom made caliper mounting brackets. Goodridge braided flexi hoses throughout, ABS system removed, XR31 brake master cylinder.

WHEELS & TYRES

17" Alloy wheels fitted with 205/40/17 Toyo T1s fitted all round.

voila

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De toyute façon y a qu'un anglais qui pouvait faire ça. C'est une autre culture, ils sont fous ces anglais. Là y a taf de malade, Et puis je vous parie qu'avec ces 190 ch et 32mkg il marche grave.

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Sebrsi a écrit:
De toyute façon y a qu'un anglais qui pouvait faire ça. C'est une autre culture, ils sont fous ces anglais. Là y a taf de malade, Et puis je vous parie qu'avec ces 190 ch et 32mkg il marche grave.


Et surtout ils n'ont pas la DRIRE...

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Moi aussi un temps j'avais voulu appelé la mienne RS3I
ou alors XRS3i

j'aimerai bien voir son chtit moteur

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Au putain de merde, j'ai trouvé un ouf de la live du bricolage des FORD du calibre à Tonton Ludo.

Ecoute Félicitation pour ta modif en cours, je suis allé sur FA je me suis tapé les 27 ou 28 pages de blabla. Je vois qu'il y a pas mal de monde qui suit le truc et c'est très bien.

Pour la couleur que tu gardes top secret c'est bien cela rajoute un peu d'enygme au truc

Mais objectivement au vu des couleur de la barre anti rapprochement et des couleurs des etriers de freins et de la couleur sous capot il ne te reste pas beaucoup d'alternative. C'est soit rouge soit noir ou les 2 à la fois.

Encore Bravo l'artiste

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belle efficasse !!!!!!!!!!!

l angletrre y a pas mieu tu peut tout faire
tu temp ou je roulais en 5 GTT c etait deja parei ils avaient des montages de ouffffffffffff
a l occasse je mettrais des petites photos

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C 'est une trop belle bombe !après tout ce boulot il va dormir dedans j'hallucine ! les jantes sont de la gamme xr3i? celles ci je n'ai encore jamais vu mais elles rendent la bete rouge encore plus torride...hum! congratulations rosbeef very hard taf c clair.

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