Aller au contenu
Rechercher dans
  • Plus d’options…
Rechercher les résultats qui contiennent…
Rechercher les résultats dans…
Soafikov

Préparation VMRC 2013

Messages recommandés

Rivo Justin Razafindrangato
Bonsoir,
En vue de préparer la saison 2013 à venir, il serait peut-être judicieux de caler une réunion avec chaque team afin de voir comment améliorer la future saison à venir.
Merci

-Sanjy Rajaonarivelo
-Didier Ramanantoanina
-Ovatsil Nandrianina
-Hentsrana
-Ianteherana Rakotondravoavy
-Jacky Ralison
-Loom

PS : J'ai taggé un membre par team. veuillez faire suivre


Sanjy Rajaonarivelo semaine fin aout ve mety cad semaine prochaine
21 août, 08:47 · J’aime · 1

Rivo Justin Razafindrangato Za aloha mety amiko...
21 août, 13:49 · J’aime

Jacky Ralison oui aleo fin du mois ity fa mety tsy ho eo aho manko
21 août, 14:00 · Je n’aime plus · 2

Lova Randriamihaingo raha ny tena tiko zao de EVO X no teo!!! hahahahahaha
loooolll heinn bien surr!!
si non ça va!
23 août, 20:50 · J’aime · 2

Ianteherana Rakotondravoavy ok
vendredi, à 12:20 · J’aime

Andrinoa Ravelonjato ok mety izany
vendredi, à 14:53 · J’aime

Laza Randriamifidimanana Ny ao evo IX lol! Tsy champion 2011 ndray angaha moa noho sary eto ? lol
samedi, à 07:14 · J’aime · 2

Andrinoa Ravelonjato sode tokony efa fixéna lé andro fa efa ma herinandro anié ity zavatra ity e
samedi, à 09:02 · J’aime

Andrinoa Ravelonjato Nahazo propositions maromaro tamin'ny bandy maromaro ihany koa ny tenako amin'ny fanatsarana ny saison 2013 ka alefako eto ihany aloha hisaintsainan'ny team tsirairay. Marihana fa ny commission technique de chaque team ihany no manapaka farany amin'ny alalan'ny tsanga-tanana rehefa mivory.(tjrs ds le but de se rapprocher du rallye réel ihany):
Hier, à 09:43 · J’aime · 1

Andrinoa Ravelonjato ‎1- atao dégats réaliste v?
Hier, à 09:44 · J’aime · 1

Andrinoa Ravelonjato ‎2-atao boite en H v?
Hier, à 09:44 · J’aime

Andrinoa Ravelonjato ‎3-eto dago mbola tsy misy mahavidy S2000, donc pourkoi ny virtuel asiana s2000, ny GRM koa tsy asiana audi, dia ireo fiara taloha daholo no azo ho entina. En résumé dia GRN sy GRM ihany no 4roues, ny 2roues mijanona amin'izao.
il y a 23 heures · J’aime · 1

Andrinoa Ravelonjato ‎4-Raha misy propositions hafa dia tsara koa fa dia any amin'ny fivoriana no mandatsa-bato Smile
il y a 23 heures · J’aime

Ianteherana Rakotondravoavy Mba atao 400° et plus le volant
il y a 23 heures · J’aime · 3

Lova Randriamihaingo Iante >marina
il y a 21 heures via mobile · J’aime

Jacky Ralison Andrianoa<tsy misy idirany hoe mahavidy sa tsia fa izay fiara tafiditra ao anatiny dia mba manaraka.
il y a 20 heures via mobile · J’aime

Andrinoa Ravelonjato oui marina izany a tsy mi-reflèter ny réalité mitranga ilay izy kou lol
il y a 20 heures · J’aime

Andrinoa Ravelonjato ianté> sarotra b ny hi vérifier zany degré zany avant chak spéciale sauf mahita fika ela
il y a 20 heures · J’aime · 1

Jacky Ralison Réalité misy fa isika no tsy.mbola.manana.koa donc aleo tsy ovaina...@2roues aza mbola.presque tsy misy daholo ireo vam ireo aty an
il y a 20 heures via mobile · J’aime

Andrinoa Ravelonjato eny e, ny ana anié mba proposition fotsiny e, anjaran'ny team tsirairay no misafidy e Smile
il y a 20 heures · J’aime

Andrinoa Ravelonjato ary mba asio commentaire lé dégat réaliste sy ilay boite en H alou e
il y a 20 heures · J’aime

Jacky Ralison Dégâts realiste mbola henjana aloa an. Grille en H en réalité presque tsy misy ireo daba hoentina rehetra ao ireo. Fa aleo ampidirina ao anaty challenge hoan izay mitondra grille en H.
il y a 20 heures via mobile · J’aime

Andrinoa Ravelonjato conclusion tsy misy évolution zany par rapport 2012 fa mitovy?
il y a 18 heures · J’aime

Jacky Ralison Conclusion....c bien de changer fa mila avis rehetra koa fa ny avis ko irery io anie...donc pas de conclusion hatreto an
il y a 17 heures via mobile · J’aime

Jacky Ralison Changer tsy izay angamba fa améliorer foana é...ho hita avis hafa ka
il y a 17 heures via mobile · J’aime

Andrinoa Ravelonjato ny conclusion générale tsanga-tanana ka! fa ny an'i jackpot no nanontaniko Smile
il y a 14 heures · J’aime

Rajoelison Riana Hariniaina grille en H oatrany ok a!
il y a 14 heures · J’aime · 1

Erica Henintsoa Ranarison le resaka tobil alo mety ra ovaina e, satria mexiste S2000 fa categorie tsis eto amtsik, ny 2RM , le daba futsn tsis fa categorie donc ts manin, fa sam manana ny heviny fa alefaso e Smile
il y a 11 heures · J’aime · 1

Rajoelison Riana Hariniaina le resaka fiara oatrany tsy maninona fa raha ny hevitro le grille en H mety a! hihihi mbola OK mitsy io
il y a environ une heure

Ratolojanahary Tahina Nirina otrany mety amko na le resaka daba tsy asina s2000 na lé grille en H ra za manokana.....dégat réaliste "le ao anaty rbr lasa sur réaliste fa tsy réaliste" donc alo ijanona amzao
il y a environ une heure · J’aime

Ovatsil Nandrianina Lay grille en h kosa lou milay b fa misy daba ohatrany tsy mety ampiasana an io an
Il y a 59 minutes via mobile · J’aime

Rajoelison Riana Hariniaina oatra oe inona kle
Il y a 56 minutes · J’aime

Ovatsil Nandrianina Ny tiako kosiana hoe ohatrany sequentiel ny R2 @ realite an dia sarotraritra ny manenjika lay en H fa tsy hoe tsy miainga akory ny game
Il y a 52 minutes via mobile · J’aime

Rajoelison Riana Hariniaina hihihi aleo H e! hahaha
Il y a 52 minutes · J’aime

Rajoelison Riana Hariniaina raoviana no hisy tsangatanana zany e!
Il y a 51 minutes · J’aime

Erica Henintsoa Ranarison in mo ny olana zala ra eto ian no atao ny tsangatanana, otrn le we micommente ze H d manao jaime ze tsy H amzay vita vetvet fa ela b le anao fivoriana d aveo mis ts tng d menmen we ze tin zalà ian sns...
Il y a 42 minutes · J’aime

Rajoelison Riana Hariniaina fa solotena iray isakiny team no manao anizay tsangatanana izay a!
Il y a 39 minutes · J’aime

Ovatsil Nandrianina Ela b zany miandry @ herintaona zany vao hisy grille en h fa tonga dia aleo @ contest ho avy zao tonga dia en H e!!!
Il y a 37 minutes via mobile · J’aime · 2

Erica Henintsoa Ranarison mety mis ts mitov hevitra nef anat team an,srtt we team b otrn so6, eny e,afaka manao vote interne ian ko alo zay vo eto e
Il y a 37 minutes · J’aime

Rajoelison Riana Hariniaina vote interne ho any tema ka
Il y a 35 minutes · J’aime

Erica Henintsoa Ranarison ny blem futsn d 6 zao team ra ts diso za d aon ra mitov ny vote sa ny FSAM ko mifidy
Il y a 33 minutes · J’aime

Rajoelison Riana Hariniaina afaka manao koa angamba ny FSAM a! satria izy no eo ambony eo manelanelana
Il y a 32 minutes · J’aime

Sanjy Rajaonarivelo
hevitro :
- aleo ny team tsirairay manangona ny hevitra ny membre ary dia manao vote interne
- aleo mifanatry tava dia mba miresaka mivantana fa hanahirana izany hanao tsangatanana eto (sady tsy misy hahita)
- mety ve raha @ ty herinandro i
ty noho manao fivoriana dia samia milaza eto ny mampalalaka antsika
- 2 représentants par team ihany noho mamonjy fivoriana
- tonga dia diniho koa ny "règlement standard" izay hi regir ny VMRC contest 2013
Il y a 13 minutes · Modifié · J’aime

Partager ce message


Lien à poster
Partager sur d’autres sites
reunion de la commission technique Vendredi 31 aout 2012 à Ambodifilao siège de la FSAM à 18 h
ordre du jour :
- redaction règlement VMRC online 2013 (qui devra être fait ce jour)
- Proposition par les teams pour la redaction du règlement stantard VMRC contest 2013

merci à tous les teams de s'y faire représenter par 2 membres maximum et de faire faire parvenir les propositions de leurs teams

Partager ce message


Lien à poster
Partager sur d’autres sites
Ok voaray dia aoka mba ho representé daholo ny Team rehetra dia samy milaza ny heviny e!

Partager ce message


Lien à poster
Partager sur d’autres sites
P.V Réunion préparation VMRC online et Contest du 31/08/12 :

Début : 18h30 Présence :

Officiel: Jaques, Joely Manitra,Ndriana

RPR : Andrinoa, Irina

ERT: Dadou, Ovalist

FMMSAM VRT: Yoan, Ando, Jackpot

ASACM: AT,

VRC: Mahenitsoa

ASA TANA: James

TSO6 : Beels, Soafikof, Cascade

Objet : Déroulement Championnat 2013 CONTEST - Déroulement Championnat 2013 "on line"

1. Déroulement Rallye ON LINE - (09) manches pour l’année 2013.

a) Inscription :

* Chaque pilote devra être affilié à l’un des 7 teams virtuels existants (le team SO6, le Virtual Racing Club, le Rond Point Racing Team, le FMMSAM Virtual Rallye Team, l’East Racing Tama, l’ASACM Virtual Section et l’ASA TANA RS)

* La confirmation de l’affiliation au team devra être confirmée par le président du team

* Droit d’inscription annuel :

Proposition 70 000Ar, payable en trois tranches : une semaine avant 1ere manche – une semaine avant 3éme manche- une semaine avant 5éme manche

b) Niveau de dégâts : sera réglé sur le niveau de dégâts « Réduits »

c) Classements

* Classement général

Toutes les voitures autorisées par le règlement

* Classement de groupes

Propulsion

2RM +1600

2RM -1600

N4

S2000

M

* Championnat

Les changements de voitures en cours de saison seront illimités.

Mais pour être classé dans une catégorie du championnat, il faudra avoir couru 65% des manches dans celle-ci (soit 06 manches sur les 09 que compte le championnat).

* Trophées :

(03) premiers propulsion

(03) premiers 2roues motrices 1600cm3 et moins

(03) premiers 2roues motrices +1600

(03) premiers N4

(03) premiers S2000

(03) premiers M

(03) premiers général

- voit admis = tous sauf WRC

2. Déroulement des manches CONTEST 2013

a) Niveau de dégâts : sera réglé sur le niveau de dégâts « Réduits »

b) Classements

* Classement général

Toutes les voitures autorisées par le règlement

* Classement de groupes

Propulsion

2RM +1600

2RM -1600

N4

S2000

M

* Championnats

Les changements de voitures en cours de saison seront illimités.

Mais pour être classé dans une catégorie du championnat, il faudra avoir couru 65% des manches dans celle-ci (soit 06 manches sur les 09 que compte le championnat).

* Trophées :

(03) premiers propulsion

(03) premiers 2roues motrices 1600cm3 et moins

(03) premiers 2roues motrices +1600

(03) premiers N4

(03) premiers S2000

(03) premiers M (A8-2)

(03) premiers général

c)Pas de restriction sur les matériels utilisés : g25 , g27, manettes, momo, … playseat et autres

Partager ce message


Lien à poster
Partager sur d’autres sites
Contenue de l'update 07 :
Corrections apportées par cet update :
- Correction d'une collision dans Lyon Gerland
- Correction boite automatique pour la DS3 R3T
- Correction des physics de la Twingo R2 (amortisseurs)

Nouveautés apportées par cet update :
- Mitsubishi Lancer evo IV par MokuMoku (A8_3)
- Nouveaux physics pour la Suzuki SX4 (A8W-08)
- Nouvelle 3D Imprezza 00 (A8W-00, A8W-99, N4_2) par maximum
- Mini RRC (N4_S2000_2) merci à Rom206
- Ford Fiesta RRC (N4_S2000_2) merci à Rom206
- DS3 RRC (N4_S2000_2) par Garyson
- Nouvelle spéciale Karlstad par l'équipe de Rally Guru

Ny resaka fiara amn VMRC amn herintaona mbol mila dinihina tsara zalà fa itombo fona ny karazany, vo ny RRC zao ireo fa sur fa hisy ko ny R4 sy R5

Partager ce message


Lien à poster
Partager sur d’autres sites

×
×
  • Créer...