doberman1111 0 Posté(e) le 27 octobre 2005 Performance mods: HKS carbon titanium catback exhaust HKS BOV Turbo XS FMIC Blitz SUS intake Apexi turbo timer Apexi S-AFC Autometer carbon fiber gauges: boost, water temp oil temp Optima Blue Top battery Painted and Polished engine parts Exterior mods: Full Chargespeed v2 kit Chargespeed carbon trunk VIS carbon fiber hood Custom headlight housing Brakes, Suspension, Wheels: Tein Flex Suspention Cusco Camber Plates Stock brakes 18x8 K6 Crimson rims 225/40/18 Neo Gen tires Interior: Bride Brix II seats (2) Sparco seat brackets (2) Sparco 3pt racing harness (2) Sparco shift knob STi back seats STi door panels Painted interior pieces I.C.E. Custom mounted Eclipse dvd/cd player Custom mounted 7" Directed screen Rockford P2002 Amp Crossfire 280watt Amp 12" Eclipse enclosed sub Special Thanks Team Mansu Munky Wurks Garage i-club Chad from Extreme Audio Ash, Kaneala, Tyson, Ian, Ethan, and B-lam for the wrench time. Friends and Family[/QUOTE] Partager ce message Lien à poster Partager sur d’autres sites
tony836901 0 Posté(e) le 28 octobre 2005 magnifique Partager ce message Lien à poster Partager sur d’autres sites
Angel04 0 Posté(e) le 29 octobre 2005 C'est exactement le type de tuning que j'apprécie Partager ce message Lien à poster Partager sur d’autres sites
Jay-451 0 Posté(e) le 29 octobre 2005 magnifique c'est japan style Partager ce message Lien à poster Partager sur d’autres sites
grandjul 0 Posté(e) le 30 octobre 2005 c'est beau Partager ce message Lien à poster Partager sur d’autres sites
sylvain43 0 Posté(e) le 3 novembre 2005 Citation :C'est exactement le type de tuning que j'apprécie +1 Partager ce message Lien à poster Partager sur d’autres sites
Mimie381111 0 Posté(e) le 4 novembre 2005 j'adoreeeeeeeeeeeeeeeeeee Partager ce message Lien à poster Partager sur d’autres sites
ibizavirus1 0 Posté(e) le 4 novembre 2005 Sympa l'arrache bitume Partager ce message Lien à poster Partager sur d’autres sites