tony21turbo 0 Posté(e) le 19 avril 2006 simpa comme petit article! Les modifs (oui la liste est longue, MDR) Engine: replaced GT28RS with GT3071R, made custom actuator arm and brackets Custom V-Mount intercooler Custom hardpipe kit for intercooler 8" Spal high flow IC fan New Apexi Filter Custom compressor inlet pipework to Z32MAF Koyo Rad, V-Mount position Twin sequential 305x63mm Spal rad fans 2mm custom aluminium ducting for V-Mount Chopped most of the front end off to mount the IC for maximum efficiency custom IC support and headlight brackets (fully adjustable) Modified head to rad water pipes modified Power Steering lines and brackets to accomodate V-Mount Nismo 740cc Injectors and new loom Loom stripped back to bare esentials Powerdercoated Rocker Cover and Weld spark cover Setrab Oil Cooler with built in fan, and custom lines Fixed (welded) stainless manifold and modified HKS dump pipe, and turbo support bracket Custom heatshield for manifold All pipework and wiring insulated Custom centre section of exhaust 4" Re-mapped PowerFC done at AbbeyMotorsport. Suspension and steering powder coated Antirollbars rear strut brace Driftworks mark 2 prototype antibumpsteer rod ends cleaned rebuilt and checked everything Drive train Kaaz 2way built into an Auto diff (3.9) Interior Boot floor removed and replaced with 1mm aluminium plate, strengthened chassis legs. Lightweight race battery and new cable's together with remote in cabin kill switch rear loom removed and rebuilt Adhesive flexible heat protection sheet on transmission and custom exhaust tunnel. new Luke passenger Harness New dashboard, modded to fit cage. New drivers side door card, modified to remove the elbow support (I caught my elbow on it all the time) relocated electric window controls rebuilt AVC-R bracket and mount for the door card moved Apexi Tacho to the cage from the door relays, and fuses box's modded for easy access centre consol replaced and customised with carbon fibre panels for HKS Chrono 60mm Water temp, Oil temp, EGT, HKS fan controller, Greddy turbo timer, 7 switch's for the various fans, fuel and ignition..control box Heater control, airconbox removed, Heater matrix modified (cut in half) with custom mini race fan and ducting to still supply hot air to the screen when needed. Loom stripped back and modified. Gauge control box, fan relays and fuses fitted for easy accessability. Interior resprayed new handbrake bracket fabricated so it didn't flap about like it used to Custom DW 'spethial' Metal hearts gearnob and matching handbrake nob, handbrake nob customised to fit the upright but grooving it. Exterior All stickers and residue removed New Genuine Vertex rear bumper New Genuine Vertex sideskirts front bumper proffesionally repaired (this took about 5 hours and I smashed it up again on the saturday practice ) Rear quarters repaired and touched up Uras Grill repaired Wing mirrors repaired and painted for the 20th time Underside of bonnet removed to fit flush ontop of the IC. Vent's cut to accomodate IC pipework Carbon fibre bootlid, removed all hingework, lock and brackets, fixed with 4 bonnet pins. Bootlid drilled and plated to fit GT wing Cut the carbon fibre bootlid to fit arround the custom fuel filler. fuel filler plate and surround made in carbon and aluminium All panels cut and polished for many many hours to get them shiney again New decal set designed, cut and applied. many layers of wax Cependant aujourd'hui elle est comme ça : Partager ce message Lien à poster Partager sur d’autres sites
lolo93111 0 Posté(e) le 19 avril 2006 Magnifique, les gars ont du courage, et en plus, ça a l'air de tourner!!! Bravo à eux!!!! Partager ce message Lien à poster Partager sur d’autres sites
DIABLE ROUGE11 0 Posté(e) le 19 avril 2006 lolo a écrit:Magnifique, les gars ont du courage, et en plus, ça a l'air de tourner!!! Bravo à eux!!!! Partager ce message Lien à poster Partager sur d’autres sites
MAZOUT1111 0 Posté(e) le 19 avril 2006 DIABLE ROUGE a écrit:lolo a écrit:Magnifique, les gars ont du courage, et en plus, ça a l'air de tourner!!! Bravo à eux!!!! Partager ce message Lien à poster Partager sur d’autres sites
Hiji Five 0 Posté(e) le 19 avril 2006 Ca doit envoyer severe, par contre je la preferais en noire . Partager ce message Lien à poster Partager sur d’autres sites
Speed20001111 0 Posté(e) le 19 avril 2006 Ba perso je la trouve largement mieu maintenant !!! Et pis, j'en suis sur que si les gars avaient eu les pieces direct, ils auraient pu metre moin de temps !!! Partager ce message Lien à poster Partager sur d’autres sites
BeNjI18 0 Posté(e) le 19 avril 2006 a OUAI quand mm Partager ce message Lien à poster Partager sur d’autres sites
Vianney1 0 Posté(e) le 19 avril 2006 A lallalal c'est magnifique tout saaaaa Partager ce message Lien à poster Partager sur d’autres sites
Gribouilly1 0 Posté(e) le 20 avril 2006 Dommage qu'il n'y est pas le budget investi pour savoir .... Mais sinon, moi j'aime bien !!! Bravo Partager ce message Lien à poster Partager sur d’autres sites
Invité Posté(e) le 20 avril 2006 et benh, superbe, idem je préfèrais en noir mais bon, on me la filerai orange, je banderai grave ! Sérieux elle doit bien marcher Partager ce message Lien à poster Partager sur d’autres sites
Invité Posté(e) le 20 avril 2006 chapeau au mec!! Partager ce message Lien à poster Partager sur d’autres sites
max60 0 Posté(e) le 20 avril 2006 vraiment il touve grave les mec , je prefere en noir elle a une pure gueule comme sa!! chapeau Partager ce message Lien à poster Partager sur d’autres sites
harould 0 Posté(e) le 20 avril 2006 jolie 200sx c celle ki est passé dans SRM n°3!!! Partager ce message Lien à poster Partager sur d’autres sites
s16boy 0 Posté(e) le 20 avril 2006 bo taf! pr la noir jante orange Partager ce message Lien à poster Partager sur d’autres sites
sony94 0 Posté(e) le 20 avril 2006 tout simplement magnifique beaucoup de travail et de passion. Partager ce message Lien à poster Partager sur d’autres sites
Invité Posté(e) le 23 avril 2006 Du beau boulot..... Partager ce message Lien à poster Partager sur d’autres sites
Civic drifZ 17" 0 Posté(e) le 27 juin 2006 le drift C le plu beau sport auto ki soit! jaimerai aller ds les montagnes japonaises pour voir du vrai drift sauvage! magnifique cette voiture chapo bas! Partager ce message Lien à poster Partager sur d’autres sites
Invité Posté(e) le 27 juin 2006 Sublime. Partager ce message Lien à poster Partager sur d’autres sites
Flao_S16 0 Posté(e) le 27 juin 2006 Bravo à eux ! Partager ce message Lien à poster Partager sur d’autres sites
Anzio 0 Posté(e) le 27 juin 2006 tro tro belle la voiture et a mon avis elle envoi... Partager ce message Lien à poster Partager sur d’autres sites