Aller au contenu
Rechercher dans
  • Plus d’options…
Rechercher les résultats qui contiennent…
Rechercher les résultats dans…
Gnico11

Bernardini Rallye du Var 94+Sierra McRae

Messages recommandés

qu'est-ce que c'est beau... EmbarassedI love you
les deux vidéo sont vraiment terribles.. +1

Partager ce message


Lien à poster
Partager sur d’autres sites

première vidéo y passe pas fort en virage, dans le 2eme vidéo.. là il exploite la puissance et ça c'est bon !
geek

Partager ce message


Lien à poster
Partager sur d’autres sites
1987 EGGENBERGER TEXACO FORD SIERRA COSWORTH RS500


























1987 EGGENBERGER TEXACO FORD SIERRA COSWORTH RS500

-Engine: Ford-Cosworth YBD 2.0-litre DOHC 16-valve inline-4, Group A cylinder head, Group A pistons, Group A connecting rods, Group A crankshaft, Garrett T31/T04 turbocharger, air-to-air intercooler, 4x external fuel pumps, 8x fuel injectors, side-exit exhaust system, Bosch Motronic engine management system, twin-entry dry brake 120-litre fuel tank, Eggenberger fuel swirl tank, 16-row oil cooler

Power: 540 hp (403kW)

-Driveline: Getrag 5-speed gearbox, 9-inch Ford Motorsport differential, gearbox cooler, differential cooler

-Suspension: Ford Motorsport Group A uprights, Bilstein coil-over shocks (front/rear), adjustable front anti-roll bar, Ford Motorsport magnesium rear arms, quick rack steering

-Brakes: AP Racing 4-pot callipers, AP Racing 330mm drilled/vented rotors (front), AP Racing 4-pot callipers, AP Racing 300mm drilled/vented rotors (rear)

-Wheels/Tyres: 17″x9″-inch BBS centre-lock alloys, Pirelli tyres

-Exterior: Factory RS500 front lip spoiler, bumpers, twin rear spoilers, bumper spacers, factory steel panels, factory glass, original ETCC Texaco livery

-Interior: Seam-welded chassis, FIA-spec roll cage, air jacks, Recaro SPG carbon/Kevlar seat, Sabelt harness belts, Bosch LCD display, Lifeline fire extinguisher system

Partager ce message


Lien à poster
Partager sur d’autres sites

×
×
  • Créer...