Gnico11 1 Posté(e) le 2 septembre 2010 800 chJZA80 Toyota SupraOutput: 800 hp @ 6,900 rpm / 644 lb/ft of torque @ 6,000 rpmEngine JUN 3,210cc stroker kit: (87mm forged pistons, I-beam connecting rods, 90mm counter-balanced crankshaft), 292-degree/10.8mm lift exhaust camshaft, adjustable cam gear, head studs, stainless steel turbo manifold, intercooler piping, titanium turbo-back exhaust piping, muffler, intake manifold, custom fuel collector tank, racing radiator, electric fans; 3SGTE valve springs, inner shims; RB26DETT valve lifters; Trust T88-34D turbocharger, 2mm metal head gasket, Type-R wastegate, Airinx intake filter, four-row intercooler, 16-row oil cooler; Sard twin catalysts, 1,000cc/min injectors (x6); Nissan VH45 mechanical throttle bodyDriveline Holinger six-speed sequential transmission; HKS GD Pro triple-plate clutch; TRD LSDSuspension: Zeal Super Function adjustable coilovers, 25kg/mm front springs, 21kg/mm rear springs; custom Ikeya Formula adjustable control arms/links; Trust front and rear strut tower bars; JUN anti-roll barsWheels/Tires: Advan RG wheels (18x9.5 front, 18x10.5 rear); Yokohama Advan A050 tires (265/35-18 front and rear)Brakes: Grex 355mm two-piece slotted rotors (front and rear); Alcon four-piston calipers (front and rear); Endless MA22B brake pads (front and rear)Exterior JUN front bumper, front fenders, side skirts, rear splash skirts, aero hood, carbon fiber rear diffuser, front canards, roof fins, aero mirrors, graphics; Fuji Mspec carbon fiber doors, hatch; Sard GT carbon fiber rear wingInterior: JUN fully spot-welded monocoque, gusseted roll cage, rigid rear suspension member, boost gauge, dash panel, switch panel; Recaro SPG racing bucket seat; Takata harness; Nardi steering wheel; Greddy gauges (oil pressure, exhaust temperature, boost, fuel pressure), Profec B Spec-2 boost controller; Billion variable radiator fan controller Partager ce message Lien à poster Partager sur d’autres sites
kfarduvar 0 Posté(e) le 6 septembre 2010 je suis pas un gand fan des supras, MAIS ALORS CELLE LA, elle tabasse!!!!! Partager ce message Lien à poster Partager sur d’autres sites
marc 083 0 Posté(e) le 6 septembre 2010 c est une bombe cette caisse , y sont fort ces japonais Partager ce message Lien à poster Partager sur d’autres sites
Gnico11 1 Posté(e) le 21 février 2013 à vendre 50 450 €The price doesn't include transportation cost from Japan. http://www.junauto.co.jp/sale/index.en.htmlune auto qui a une histoire et qui aura connu bcp de config différentes( Vmax sur lac salé,Time attack,drift..) Partager ce message Lien à poster Partager sur d’autres sites
shaggy 0 Posté(e) le 22 février 2013 pas fan de la caisse mais de la prépa une caisse qui devrait partir directe dans un musée Partager ce message Lien à poster Partager sur d’autres sites
Jojo83136 0 Posté(e) le 22 février 2013 Pas trop fan des supra mais comment ne pas tomber amoureux de celle ci!!!! Partager ce message Lien à poster Partager sur d’autres sites
Gnico11 1 Posté(e) le 16 mai 2014 dans le genre Kit XXl il y avait aussi la version "GT300" de chez Top secret..le 2JZ est remplacé par le 4 cyl 3G-STE de la MR,"strocké" à 2.2l et turbalisé pour un résultat de 720 ch à 8500 tr/min.le choix du 4 cylindres se retrouve dans la version JGTC et aussi sur celle engagé au Mans Partager ce message Lien à poster Partager sur d’autres sites