Aller au contenu
Rechercher dans
  • Plus d’options…
Rechercher les résultats qui contiennent…
Rechercher les résultats dans…
S.Snake DAA

Laatste bijkomende informatie betreffende “DAA day 1”

Messages recommandés

Laatste bijkomende informatie betreffende “DAA day 1”

Dag allemaal,

Ik ben de organisator van de meeting in Turn & Taxis aanstaande zondag, 2 april.
We hebben een andere ingang voorzien dan die aan de Havenlaan voor diegene die echt moeilijkheden zouden hebben om te kunnen binnenrijden (wat ik betwijfel). De ingang aan de Picardstraat zal dus voor diegenen toegankelijk zijn.
Ik herhaal nog eens dat de hoofdingang zeer breed is, wat maakt dat jullie ruimschoots “schuin” kunnen binnenrijden.

Negeer de geruchten die de ronde doen!!!

Ik raad iedereen aan om langs de Redersstraat te komen, de ingang van Turn & Taxis bevindt zich daar recht tegenover. U kunt gemakkelijk een gedetailleerd plan vinden op www.mappy.com.

Alle wagens zullen toegelaten worden en zullen kunnen deelnemen aan al onze activiteiten:
• Sexy show & dance show
• Een sensationele bekeroverhandiging waarbij de foto van uw wagen zal worden geprojecteerd op groot scherm (primeur in België)
• De projectie van FF1 & FF2
• Sexy fotovoorstellingen
• Honderden knuffels en cadeaus
• En vele andere verrassingen

Het zal een indoor meeting worden maar er zullen ook een 1000-tal parkeerplaatsen toegankelijk zijn voor zij die liever buiten blijven.

De politie zal permanent aanwezig zijn om het verkeer in goede banen te leiden maar niet om controles uit te oefenen.
Verder zal onze beveiligingsdienst instaan voor het toezicht binnen.

Alle podiumanimatie op DAA Day zal zowel in het Frans als in het Nederlands gebeuren, ons doel is dat iedereen zich amuseert.

Alle aanwezige kinderen zullen chocolade-eieren krijgen.

Ik herinner jullie er ook aan dat er meer dan 70 bekers zullen uitgedeeld worden. Ook zullen er 3 beloningen toegekend worden voor de wagens die door de decoratiestand als origineelste en mooiste bevonden worden.

Indien u meer informatie wenst betreffende onze meeting kunt u steeds op de volgende sites terecht:
www.daateam.com en www.all-concept.be.

Voor verdere vragen kunt u ook steeds terecht op het volgende e-mailadres: webmaster@daateam.com

Foto’s van de ingang zijn ook beschikbaar op ons forum op volgend adres: /viewtopic.forum?t=3029

Kom met zoveel mogelijk en beleef samen met ons een fantastische dag!!!

Tot gauw,

het DAA team

• Créer...