totakt1963 0 Posté(e) le 24 août 2007 Inderdaad, bedoeling is om zondagmiddag deel te nemen aan de rondrit met de groene Cabrio van '96. Spijtig genoeg kan ik niet blijven tot de BBQ De witte 96 (bwj1962) en de zilveren 900 (1994 in Kuwait ingeschreven) zijn voor onderdelen. De rode 96 (bwj 1963) is ingeschreven en wordt regelmatig gebruikt "rond de kerktoren". Dus tot in Huy Met vriendelijke groeten, Erwin Partager ce message Lien à poster Partager sur d’autres sites
Sonett 0 Posté(e) le 9 septembre 2007 In Aalst en omgeving zullen vele Saab eigenaars een copy van de meeting affiche onder hun ruitewisser gevonden hebben (een werkje van onder getekende) er was zelf een Engelse 9.3 Sport Sedan bij Ook bij de plaatselijke dealer heb ik gevraagd een copy uit te hangen Tot (irl) in Huy Sonett (Thierry) Partager ce message Lien à poster Partager sur d’autres sites
Fragdoktor 0 Posté(e) le 9 septembre 2007 Schitterend kleine sieraden waarvan rood natuurlijk… Welkom Erwin Partager ce message Lien à poster Partager sur d’autres sites
koen11 0 Posté(e) le 11 septembre 2007 Goed gewerkt Thierry, Ik heb hetzelfde gedaan in Antwerpen en omgeving, nu maar hopen dat ze massaal naar Huy komen ipv naar de bomma He Frag, rood is niet voor iedereen weggelegd!!! Tot zondag!! Partager ce message Lien à poster Partager sur d’autres sites
nelfrikandel 0 Posté(e) le 13 octobre 2008 koen a écrit:Dag Griffin, op het forum in nederland ben ik duccoen, had tot vorig jaar een Ducati, vandaar de verwijzing Ik ben niet erg actief meer op dat forum omdat ik een beetje het idee kreeg dat de Nederlanders nogal een "eigen volk eerst " mentaliteit hebben, 't zal wel een idee zijn!!! Dat meent ge toch niet zeker? Enkele van de actiefste en meest gerespecteerde leden bij ons zijn belgen. Werli, S@@bman en vele anderen. Bij elke SAABforum.nl meeting staan minstens 10% belgische auto's. Er zal allicht wel eens een (al dan niet kwaad gemeende) Holland-Vlaanderen gekkigheid over en weer gaan, maar ik denk toch niet dat er serieus een "eigen volk eerst mentaliteit" heerst. Kom zeg, het is intussen wel 2008... Dat landjesdenken is zo passé. "SAABvolk eerst", dat moet het motto zijn. In elke taal. Partager ce message Lien à poster Partager sur d’autres sites
steph59 0 Posté(e) le 14 octobre 2008 PAS GLOP , PAS GLOP Doit y avoir un virus sur mon ordi Tout est brouillé ! Je n'y comprend rien ! J'ai pas fait Néerlandais les mecs ! Mais j'ai l'impression que vous avez beaucoup de chose à vous dire. Partager ce message Lien à poster Partager sur d’autres sites